halv 6

var mobilen då den började tjuta, kändes som klockan var 3 på natten.. så trött var jag! Sen är det inte ett dugg lättare att kliva upp då det är kolsvart ute ända fram till klockan börjar bli över 8.. så nu sitter jag mest å väntar på att plesner ska ringa och säga om vi ska cykla eller om hennes pappa är våran hjälte och skjutsar oss haha..

inatt drömde jag en sjuk dröm igen, händer alltför ofta.. drömde att jag var på något konstigt ställe i ett konstigt hus och det var massa håriga tjurar utanför, och en var galen, jag stog innanför ett fönster sen började jag reta den här tjuren av någon konstig anledning och han blev förbannad och rusade mot fönstret och försökte komma in, helt plötsligt var fönstret flera meter ovanför marken??.. och jag stängde fönstret så han flög ner på marken och dog.. och då jag kollade ner var det ingen tjur som låg där utan en människa.. kommer inte ihåg vem det var nu, men i drömmen visste jag precis vem det var och blev helt chockad och började gråta och ringde till den enda killen som går i våran klass och berättade att jag hade dödat hans bästa vän... sen helt plötsligt skulle jag på ett bloggmöte i en gympasal.. jag på bloggmöte? jag tror jag läser för mycket bloggar haha.. ja ingen rolig dröm var det iallafall.

exakt en sån fast en svart.!

nu ska jag borsta tänderna och sen sova i mitt huvud även om mina ögon måste vara öppna.. jobbig sits.

sen har jag och baby varit tillsammans i 4 månader idag också :) mimi pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0