haha

Vi har just sett klart reprisen av idol, och jag var nog inte den enda som la märke till den hysteriska bruden som skrek då johan stod framför henne,  andré skrattade sönder sin hals.. fyfan så pinsamt, och jag skäms alltid själv för den personen som jag tycker skämmer ut sig. Så jag skämdes som fan för hennes skull...nä usch,.. jag gillar inte att se sånt. Men nu är han ute!! Så nu kan man förhoppningsvis se idol utan att behöva tänka "vad fan gör dom?!" till alla brudar som ser ut som att dom är och ser på världens kändaste artist.

Som vanligt så brukar söndagar vara en slö dag, utan att det händer så jävla mycket. Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu, jag blev lite sugen på att gå ut och gå. Så jag ska försöka få med mig andré på en liten prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0