Godmorgon!!

Jag vaknade för kanske 40 minuter sen och andré ligger i sängen såklart :) Filmen igår var rolig som jag trodde, men vi såg inte klart den, så vi ska se klart den idag, jag blev för trött, svårt att hålla sig vaken länge på en fredag om man inte är ute och festar då. Tur att jag är fattig så jag inte har råd att festa på länge. Då pengarna rullar in nu den här månaden så blir det att börja fundera på julklappar.. tiden tickar iväg. Snart fyller jag 19, snart går jag ut skolan, snart har jag förhoppningsvis jobb och flyttar till umeå, det är min plan iallafall. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHhhhhhh jag hatar att fundera på vad man ska köpa i julklapp.... fastän det är så roligt att ge bort så är det så jävla svårt att komma på vad man ska ge..



Nu ska jag gå och duscha och sen hoppa på andré så vi kan se klart filmen, sen måste vi nog ner på stan en snabbis också. Och ikväll blir det att fara till mickis en stund! tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0