gitarr mästare


hade vart mycket bättre om det var en riktig gitarr så vi kunde snirkla ihop oss och ha show för oss själva på helg-kvällarna! Tur att du är gullig ändå, så jag tycker om dig även om det är en plast gitarr med knappar.

Nu har jag sett lite topmodel, fixat så jag vet exakt hur jag ska se ut imorgon så jag slipper stressa då jag endast har 2 timmar på mig att ta mig från skolan -> hem -> duscha och fixa -> fest. Känns som min mage kommer gå sönder då den alltid vill jävlas då jag har bråttom. Så jag ska försöka att inte stressa så mycket som jag i vanliga fall brukar. det är en av orsakerna till att jag alltid stiger upp en och en halv timme innan jag ska bege mig mot skolan, för att slippa stressa och i stället sitta och börja ha tråkigt innan jag ska ge mig iväg. En bra lösning mot stress! Sen hinner jag alltid sitta och kolla på alla bloggar, aftonbladet och ibland skriva själv också, vilket betyder att jag egentligen kan stiga upp 30 minuter innan jag ska iväg till skolan haha. Nu ska jag fortsätta digga musik, jag har kommit in i en sån fas nu att jag sitter med mina hörlurar och diggar musik och bara stirrar in i väggen ungefär. Men det är nice, jag gillar mina musik-stadier. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0