ghost videos

HEJ IGEN gud vad jag skriver. Sitter hos mamma nu med tinas mini dator och slö ser lite tv och blipp blapp. Sen har jag skrämt upp tina och mika lite grann med en spök sida. www.ghostvideos.ws lite skoj. Största sannolikheten är ju att hälften av alla videos som finns på den sidan är fake men har man lite att göra en måndag kväll så duger det haha.

Sitter och väntar på att jag ska få skjuts in till stan om ett tag, och då måste jag göra klart min redovisning som jag har tänkt tvinga andré till att hjälpa mig med litegrann , min smart skalle;) Tråkigt att jag är så jävla dålig på att tolka och skriva om texter på mitt egna sätt, har alltid varit sämst på det, och det suger. Hela den här veckan suger fram tills på fredag.. ååh.. jag kan inte sluta tänka på att jag och fler i klassen har 2 prov på torsdag.. maah.. så nu ska jag gråta litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0