FREDAG!

Jaa äntligen fredag, synd bara att jag är världens snorigaste och har mest uppsvullna ögon just nu.. jag säger ju det, jag HATAR att jag är allergisk.. ååh blurp.. men mina ögon borde iallafall bli normala innan jag ska iväg till skolan.

har just packat vad jag ska ha med mig till umeå också, blev inte mycket då alla mina kläder ska tvättas.. sämst. Men jag är glad ändå. massa snö ute också, det suger, för jag har inga vinterskor... så jag kommer vara blöt-fot idag, och sen kan jag inte min redovisning heller hahahaaa ååh jag skrattar i mitt huvud då jag ser mig själv stå där och prata i räserfart bara för att jag knappt vet vad jag själv pratar om, det känns bra, och några snor attacker på det , då kommer det bli deceniets bästa redovisning ! Nu ska jag göra mig klar och sen ut och äta upp all snö som faller från gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0