första dagen praktik är slut.

Och jag har just käkat middag, så nu är jag mätt och är trött och har ingenting att göra.

vi kom fram på jula klockan 9.50 imorse, det gick tydligen jätte fort att cykla dit.. 10 minuter typ, och ja då cyklade vi upp för hela solbacke-mördarbacken... vilket konstigt ord, jaja.. men sen fick vi veta att vi antingen skulle börja 7 eller 8 på morgonen... börjar vi 7 slutar vi 15, börjar vi 8 slutar vi 16.. .skit tungt kändes det.. imorgon ska vi börja klockan 8 iaf, sen får vi se resten av veckan hur vi gör då. Iaf så var det väl inget speciellt, fanns inte så mycket att göra, men det värsta är att säga till alla kunder som kommer och frågar om "vars är det och det" och förklarar i tusen år för att sen berätta "tyvärr du får fråga någon annan, jag är bara praktikant".. hemskt.

Nu ska jag kolla om jag hittar någon film, gör jag inte det så kändes en lång powernap väldigt lockande just nu.. men eftersom jag ska upp så tidigt imorgon så vet jag inte om jag vågar gå och sova en stund.. skulle ju vara ovärt om jag inte kan somna senare.. men vi får se, jag är oförutsägbar då det gäller sånt där. Kan ändra mig i sista sekund..

och gällande snus löftet så syndade jag idag.. inte med snus... men med cigaretter.. åh jag fick så dåligt samvete och jag är så jävla sugen på snus så jag trillar snart omkull... så jag vetefan om jag klarar det här alltså.. jag är nog inte tillräckligt motiverad. ååååh... tusan... jag vill inte vara fattiiig..

I dont wanna cloooose my eeeyes.... i dont wanna faaall asleeep cuz i miss you baaaaaaaaaaaaaaabe </3




varför skriver jag alltid så långa inlägg då jag väl skriver blogg? haha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0