fördrivning av tid.

Kom just hem från mammsi och har klappat på kattbäbisarna nu har dom börjat öppna sina små knappögon och dom är sötast i världen=) och eftersom jag inte har något annat att skriva så gör jag som alla andra, kopierar en lista och börjar fördriva tid i väntan på att sova.

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 500
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Jag är riktigt kär just nu:)
Vad tycker du om kärlek? Då man har den är den bäst, förlorar man den är det sämst, tur att jag håller hårt i min!!! haha
När kramade du någon sist? Igår då jag sa farväl för stunden av min man
Saknar du någon speciell person? Jag saknar morfar.
Har du svårt för att bli kär? Den här gången gick det på ett smack iallafall! men det gjorde ju ingenting=)
När kysste/hånglade du med någon sist? I helgen myspys
Ångrar du det? ja det var därför jag gjorde det, för jag visste att jag skulle ångra det sen, nääää.
Är du singel? Nejsi
När fick du senast en komplimang? Idag av min mamma, hon sa att jag var stilig i en basker som jag fick låna av henne
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja haha men jag blir ofta retad för jag tycker det är en sån big deal, jag brukar nästan bli tvingad till att göra det !

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej inte helt
Hånglat med nån riktigt ful: Jag hånglade med en affish på torget, tills jag insåg att det var en bild av en ful person
Hånglat med fler än 50 pers? 50 pers är ju ingenting!!! haha nä det har jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Yepp
Gjort något du verkligen ångrar? var väl ungefär samma fråga, men jo det har jag
Varit nykter på nyårsafton? Ja måååånga
Åkt ambulans? En gång
Gjort nåt olagligt? Jepps
Blivit polisanmäld? Näe inte vad jag vet
Fått din mamma att gråta? Jo, fan va dum jag är..men de var jätte länge sen jag lovar.
Slagit ner någon? Slagit ner och slagit ner, jag har väl slagits med mina syskon nångång haha
Skämts över dina föräldrar? nångång då dom varit på lyran
Skämts över dig själv? haha ja, speciellt om jag ramlar då jag går ensam på vägen fyfan
Sagt jag älskar dig och menat det? jep
Tar du droger? Nej, aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Dricker du? JEEEEEEEEEA
Vilka kläder sover du i? Tshirt för det mesta
Vad hatar du verkligen? Fulla brudar på station som inte vet hur man står i en toalett kö, fyfan
Varit kär? är ju det nu för fullt!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu? I mitt rum ja, eller jag hoppas då det, om det inte ligger något psyko under min säng och spelar pokemon på nintendo
Vill du gifta dig? Näe
Vill du ha barn? Inte i min hjärna just nu, jag vill ha alla pengar själv haha

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Linn pee
Såg dig gråta? André tror jag
Fick dig att gråta? haha jag själv säkert
Du delade en drink med? hmm.. plesner på balzac för ett tag sen tror ajg
Du gick på bio med? André och såg världens jävla bästa film, twilight
Skällde på dig? Jag har inte blivit skälld på under en bra lång tid, men det var väl förmodligen mamma eller pappa.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
Kramat någon? André
pussat någon? André
köpt någonting? André.. haha nä, skoja bara, men ja det har jag.
Sjungit?  jepp alldeles nästan nyss hemma hos mamma, dock inte så seriöst
Saknat någon? jepp

JAG HAR:
Digitalkamera?
Ja
Systemkamera? nejs
Telefon på rummet? jooooo
Egen dator? joooo
Könssjukdom? alla som går...förlåt andré :S gör inte slut med mig nu
Husdjur? Hos mammsi har vi just nu 6 kissemissar
Bra kompisar? Japp
Tar du receptbelagda mediciner? Japp
Vem vill du fika med just nu? jag är inte så sugen, så just nu ingen.


fan va tråkigt, som jag alltid skriver efter jag har gjort sånna där, nu ska jag fixa musik till en skiva som ska med på festen på fredag=) tjingeling och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0