flygande spöken

Jag har just kikat på lite hemsökta hus som alltid finns på våran dvd-hårddisk haha.. kanske lite töntigt, men jag tror stenhårt på att spöken finns! Efter att ha sett det där programmet några tusengånger + att saker som hänt mig själv + vänner och familj så tvekar jag inte en sekund på då någon berättar att dom varit med om spökliga saker ! Skit spännande tycker jag, jag önskar jag var modigare så jag kunde starta ett eget spök-program med tusen filmare och skaffa fram bevis ;) haha okej.. kanske inte riktigt men ..

Nu ska jag lägga mig i sängen, och göra vadå ? Jo jag ska försöka sova !! Klockan halv 9..  kan ju undras om jag är frisk eller inte, men att somna tidigt är det bästa jag vet. Så nu ska jag hoppa fallskärm ner i sängen och glutta tv i några minuter och sen skutta in i min djupaste hjärna för att hitta alla konstiga drömmar som gömmer sig där. Godnatt !!


haha gamla bilder är det roligaste som finns i hela världen att titta på, speciellt på hur man förändras. fast jag måste erkänna att jag saknar mitt gamla hår. jätte mycket. Sen har jag också världens konstigaste näsa ur vissa profiler, på den här bilden ser den ut som sen skidbacke med världens bula haha.. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0