fler konstiga drömmar

När jag vaknade kom jag ihåg mer drömmar än jag någonsin gjort.. brukar oftast komma ihåg högst 2.. nu känns det som jag minns ungefär 4 stycken. Jag tror det är bara för att jag sa igår att jag aldrig kommit ihåg fler än 2, hjärnan är en knasig snubbe.

Sen då jag satte mig vid datorn, loggade in på msn för att se om jag hade fått några viktiga mail istället för massa skräpreklam så hade André skrivit världens mysigaste offline meddelande eftersom han inte har någon mobil. Så jag blev glaaaaaaaaad!!!!!!!!!! Synd bara att så fort jag stiger in genom dörrarna på Jula kommer glädjen försvinna och längtan att sluta hoppa fram. ja nu är jag less.. Det var okej mån, tis, ons.. men nu känner jag att nu är jag less haha fan va bra jag kommer vara i jobblivet då jag slutar skolan !! Näe men jag ska hitta ett roligare jobb, jag sitter hellre i kassan på Ica för att iallafall hjälpa folk med någonting (att bli panka), istället för att inte kunna hjälpa någon som kommer och frågar om vars alla saker finns. Igår råkade jag tilloch med säga fel till en gubbe som frågade vars radioapparaterna fanns... såg jag sen.. men sån tur var så var det på samma väg åt dit jag pekade så han borde ha hittat dom, jag fick nästan lite dåligt samvete.

Nu ska jag ringa till plesner.... jag tror jag väckte henne.
Fyfan 6 minus ute ............. kräk kräk nu ska jag göra mig klar, sen vara sur för nu blev jag ännu mer opepp att fara och praktisera.. får man ens börja 7.. borde vara lag på att alla börjar exakt när dom vill bara man jobbar minst 5 timmar. Det var en bra lag...fan vad bra jag är. HEJJJJJJJJJJJJJJJ


första bilden jag tog med min rosa digitalkamera (pajjade nästa dag), ser ut som en 5 åring det är nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0