fifan

Ikväll såg vi ju teater "fullbokat" med morgan alling och det var sköj, riktigt roliga grejjer ibland. Men det är så jävla störande då det ska sitta folk bakom och skratta "HaäHAÄhaÄHaÄAHA" åt varenda jävla grej han sa. fifan.

haha iallafall, alla verkar ju veta om den där hysteriska bruden som var med på idol som avgudade johan palm och jag såg just det pinsammaste jävla klippet i hela världen som jag var tvungen att lägga in. titta inte om du är som jag att man skäms ihjäl då någon annan gör något pinsamt, jag satt och sänkte ljudet då och då för jag ville inte höra vad hon sa för att det var så jävla pinsamt, men det jag hörde var ju det sjukaste jag hört - "han betyder mer än min familj" .. fett




nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: hannahåå

jag var fan nära på att springa och hämta en uppblåsbar barnbasäng, blåsa upp den, hämta flera hinkar vatten och sedan dränka de jobbiga små liven..!

2008-12-02 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0