fable 2

Hela helgen har jag nött ett xbox spel som heter fable 2.. jag känner mig som en 13 årig liten pojke som just fått ett xbox i present haha.. men det var faktiskt roligt. Tvspel är jävligt roligt egenltigen, bara det inte är mördarspel där man dör hela tiden därför är det spelet som jag spelat jätte bra för man kan aldrig dö !!

Nu blir det snart att ta bussen ner till stan för att sen hoppa på bussen till skellefteå, och jag har läst både på aftonbladet och norran att det är skit halkigt på vägarna nu så jag är jätte rädd.. sånt är jag jätte nojjig över, att bussen/bilen/tåget ja vadsomhelst ska åka av vägen och att man ska krascha och dö.. fyfan.. brbrbrbrr.. nu blev jag bara ännu räddare. Så nu ska jag pussa på andré så jag blir glad igen haha hedjå.

Kommentarer
Postat av: moa

ÅÅÅÅÅHHHHH, fable är king, jag är helt beroende, det är helt sjukt...

2008-11-24 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0