dreggel

Jag vet, plesner har redan påpekat att jag har konstiga rubriker.. kan inte hjälpas!

Snart ska jag lägga mig i sängen och försöka bli tröttare än vad jag är nu så jag kan börja dreggla (alltså somna). Haha det är rätt kul faktiskt.. att man dregglar just då man håller på at somna, kan tyckas vara äckligt men det är en lustig grej. Så en fråga man borde ställa sig själv är "hur många liter dreggel har jag på min kudde?".

Min mage skumpar av choklad dryck............

mina ögon flaxar

min hjärna dallrar

dax att lägga sig! godnatt


jag har ungefär tusen sparade fjortiswebcam bilder på mig själv från förr och eftersom jag aldrig tar nya bilder så bjuder jag på gamla bilder istället ! varsegod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0