dålig kombination..

begravning + fest samma dag var den dåligaste kombinationen ever... gick hem först av alla, sitter här nu helt ensam... tjurat som satan hela kvällen känns det som, käns som jag är skyldig många en ursäkt för min otrevlighet..

men en sak.... JAG HATAR TJEJER FYFAN I HELVETES JÄVLA baaaaAAAAAAAHA MAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 vad fan har tjejer för problem..fhyfan va aaåÅHAÅH!ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil bara slå alla i huvudet med en skur mopp... vet en hel del som skulle förtjäna det i toalett-kön, helt jkävlal cp störda, fyfan alltså... ja... nu har jag avreagerat mig lite, men jag ka ninte påstå att tjejer är det briljantaste som finns, en del tjejer är så jävla BAAAAAAAAAAAAAH ja.. återigen.. fyfan fyfan fyfan fyfan fyfan hor jävlar säger jag bara. BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dö.. nej itne dö, men ... gör illa er.. haha.. ååh... station 8 aldrig igen.'


nu sk ajag sova hejdå

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

du försvann igår om jag minns rätt haha

2008-11-01 @ 13:34:17
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh, jävlar., lät inte glädjande den kvällen.

Jag håller med! Fy fan så idioter tjejer blir då dom hopas till en flock! PROBLEM!



aaaaaaahH!

2008-11-01 @ 18:04:47
Postat av: ståhl

men det där lär inte så bra...

Hahha jag ogillar tjejer som inte kan hålla käften, beter sig som apor och dom som snackar så jävla mycket skit!

Du var inte ensam om att vilja slå alla dom där med en skurmopp i huvudet hahah :)



Men du får nog ta och ge station en till chans när det är mer possetiv stämmning i ditt huve =)

2008-11-02 @ 02:17:12
URL: http://jossestahl.blogg.se/
Postat av: nathalie

HAHAHAHHAA "med en skurmopp" go girl ;-)

2008-11-02 @ 22:31:16
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0