daba di bada die

Sitter i ersmark, mamma trampar på en cykel bredvid.. men hon har inte riktigt hunnit bygga upp sig till hulken ännu! Idag var som alla andra onsdagar, långråkig som fan. Och att veta att vi ska ha NK prov vecka 50 då massa andra uppgifter ska in gjorde ju inte dagen bättre. Men nu är det ännu närmare fredag, och imorgon slutar vi tidigt, fast jag måste stanna ett tag för att göra rättskunskap provet..(nä jag gjorde det inte i måndags, hittade på en ful ursäkt för att jag skulle få chans att plugga mer)... men har jag pluggat då? haha näe.. men jag fick veta att man får göra omprov om man får IG så därför orkar jag inte bry mig nå mer för det. Nu blev jag sugen på något saftigggtttt.... så jag tror jag ska äta en mandarin, fast jag är mätt... men en mandarin skadar ju aldrig så nu ska jag käka upp den och sen vetefan vad jag ska göra. Bara chilla tills bussen går till stan 20.25 och sen ska jag nog hoppa isäng tidigt!!!!!! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0