brr

Idag är det kallt ute igen, men jag undrar egentligen när det kommer bli riktigt kallt.. jag längtar inte dit iallafall. Inatt drömde jag en konstig dröm, våran klass fick i uppdrag att fara till en grotta och döda ett monster haha. Jag ser för mycket film.

Snart ska jag börja gå till skolan, det är skönt att gå till skolan har jag upptäckt, förr hatade jag att gå till skolan, nu blir jag bara piggare om jag går. Sen tar det ca 20 minuter om jag går i linn-takt, vilket är ganska snabbt tycker jag. mÄäääääähj, idag blir det att plugga igen, men inte som igår, utan idag måste jag super plugga.. eftersom provet(n) är imorgon. Men som jag sa så vet jag fan inte om jag orkar plugga till rättskunskapen, jag kanske kollar igenom det några gånger, men jag är inte så pepp på att leta fram en miljon svar som jag redan gjort till religionen, så det får nog vara.. jaaa fan va dålig jag ärrrr blbabla jag vet. Men jag hatar individuella som jag redan skrivit i något tidigare inlägg.

nu ska jag slöa, sen gå. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0