blodig tå

GODmorgon!!, skoja bara, jag vill inte ha morgon på en måndag, jag vill ha slut för dagen på en fredag. Så på fredagafton kan jag skriva godmorgon och mena det som om det vore världens gladaste ord.

Min tå är blodig, jag har skavsårsplåster och plåster på min minsta tå, det känns fett..(alltså tjockt) fan va rolig jag är, kommer på roliga meningar och grejjer utan mening... va? nä men idag slipper jag gå till skolan och skrapa upp min lilltå ännu mer juippi, snart kanske den läker! Snart är det julafton..som jag har skrivit i ungefär alla inlägg jag har, men vadå fan vad skönt med lov i 3 veckor!!!!!!!!!!!!!! varför har vi ens lov i 3 veckor? men det är bra, jag längtar.

Och att det var skyltsöndag igår var ju knäppast av allt, varför har man skyltsöndag en söndag för tidigt? är ju bara konstigt och onödigt också för den delen. Skyltsöndag är det tråkigaste som finns, det enda bra med det är att man kan käka knäck i förväg, men jag missade det så jag får vänta på mina knäck i nån vecka till.. nu ska jag göra mig klar och hoppas på att fredagen kommer fort som en raket.


Jag hittade just den här bilden som andré tagit på sig själv, är det inte tjejer som ska sticka ut ett finger och låtsas att dom har ett manligt kön?... roligt var det iaf haha kan vara för att jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0