blåsor och skavsår

Nu har just Moa och Mickis lämnat mitt place.. och jag kan säga det, att moa hade tur att det var första gången jag gjorde dreads på någon, för annars hade det inte varit gratis kan jag lova! Inte ens kompispris!! haha.. fyfan vad jobbigt, jag har blåsor på fingrarna och skavsår och allt möjligt... men jag hann bli klar inte allt för sent.. men det tog ca 5 timmar.. får skylla på att jag är nybörjare haha . Jaja men jag glömde ta massa bilder under processen men dom här tog jag iaf:


FÖRSTA klar, där trodde jag allt skulle gå som en dans, men det gjorde det då inte.


ca fem timmar senare:

glad moa med spretiga korvar i håret dränkta med vax.. mina fingrar med dessutom.. stinker


sen läste jag nyss min stora systers blogg, hon fyllde tjugo igår och hade lagt upp alla presenter på bloggen, så jag kopierade det hon "skrev" från mig:


Klicka f�r att st�nga bilden
Linn
Vantar, bodykit och ett fint kort med den snillerika dikten:
"Tina Tina tjugo år darrar som en darrig ballong.
Blå blå fina kopp önskar du var min långa trut.
Om du var en liten palt skulle du kunna äta femtusen salta tanter.
Nu är detta rimmet slut, hoppas tårtan dansar DISCOOOO
bang bang"
Hon är otrolig på att skriva dikter, vi får en varje födelsedag och jul! haha


Jag funderar på att bli diktskrivare.. känns som det är mitt öde!!
Nu ska jag snart hoppa i säng, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: tina

haha ja strular det sig med sången så kan du alltid skriva en diktsamling! jag skulle lätt köpa den hehe.

2008-11-11 @ 22:01:35
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0