blablablablablabla.. smack that?

kom hem från skolan för ett litet tag sen och jag har så jävla tråkigt.. jag hade tänkt gå på stan idag och fixa alla grejjer till 80-tals festen på fredag, men jag var för trött så jag får göra det antingen imorgon eller på torsdag. ÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå vad ska jag göra nu ? tv programen suger den här tiden, och det är så jävla tråkigt att sitta vid datorn också.
 
Jag vet inte om jag ska dra till mamma idag med.. det är bra att vara där, för där sitter jag inte vid datorn och det är så jävla skönt att inte göra det. Här i stan finns det inget annat göra då man är som jag, för trött för att fara och göra något på veckorna efter skolan.  Så jag har lite beslutsångest, tur att jag har nån timme på mig att bestämma mig, så nu vet ingen vad jag ska göra.. jag kanske ska sova lite, fast det är också dåligt.. ååååååå majs. 

Jag vill se twilight igen.. och nu är det endå frittfram att ladda ner från internet fram till april, så ja jag hade tänkt ladda hem den, men den finns bara i skit-kvalité än..så jag får väl vänta nån vecka till. Har inte råd att fara på bio och se den igen, så det suger.. jag kanske ska ladda hem någon annan film, eller nä nu blev jag trött så jag ska sova lite godnatt.


nääääääää jag orkar aldrig ta nya bilder, sådärför lägger jag in gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0