ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jag vet att jag tjatar hela tiden om spöken osv... men nu darrar jag som ett darrigt löv....

det kommer bli ett långt inlägg, men ni som läser och är intresserade av spöken eller bara gillar att bli rädda, eller bara tycka att allt är löjligt så läs !

Min mamma och hennes man Peter bor i ersmark, bott där i 5 år, och Tina (min stora syster) har redan från början sagt att det spökar där.. både mamma och peter sa att det bara var tjoller tjoller och tjoller.. men tina gav inte upp, hon försökte övertyga dom att det spökade där (efter massa olika saker som hänt henne). Dom trodde henne fortfarande inte.

För ett tag sedan fick vi veta att mamma och peter hade en hemlighet.. som vi inte fick veta, vi tjatade i tusen år för att få veta (som små barn), men näe vi fick inte veta och mamma sa "Ni kommer säga den dagen ni får veta att det var bra att vi inte sa det" och vi skrattade åt det och sa "näe, vad kan det vara som man inte vill veta?!" och tyckte dom var helt knarr i skallen.

Mamma ringde upp mig för ett tag sedan och sa att nu fick jag veta hemligheten. Och hemligheten handlade såklart om spöken. Och jag blev förvånad då mamma sa att hon tillochmed kontaktat ett medium för att få svar. och nu kommer det läskiga ... brr brr:

Somsagt så har varken mamma eller peter trott på spöken eller sånt, men efter att peter vaknat i flera veckors tid exakt samma klockslag : 02.20 (DÅ SPÖKEN ÄR MEST AKTIVA, KLOCKAN 00 ÄR BARA BULLSHIT) så började dom tycka att det var konstigt. Och sist det hände så vaknade peter upp, samma tid, kände något vid sina fötter, trodde det var katten. Så han böjde sig för att klappa henne, men där var ingen katt, istället då han rörde mot det stället hördes ett klingande ljud.. som från ett sågblad ungefär, och han fick en stöt genom hela kroppen. Efter det lugnade det ner sig. Men mamma kontaktade detta medium som förklarade att det var en man i 40 års åldern och en äldre kvinna som "bodde" hemma hos oss. Och det var lite läskigt, för att tina har beskrivit dessa två spöken som exakt en man i 40 års åldern som var elak, och en äldre kvinna som verkade snäll. Och detta medium förklarade också att mannen var så, ville skrämmas och sånt där. men att hon nu "rensat" huset.. just det vet jag väl inte om jag tror på speciellt mycket.. är skeptiskt till det där mediumet.. utan varför jag är rädd nu är för att jag vet hur mycket mamma och peter har visat att dom verkligen inte tror på spöken, men att dom sen kontaktade ett medium efter det som hänt. Och det som hände lät väl inte speciellt rogivande heller..

så nu sitter jag här.. ensam... i lägenheten i stan... pappa ska sova borta.. .alltså är jag själv hela natten.... hur ska detta gå!!!!!!!!!!!!! mama ringde och frågade om jag ville sova där för att jag var så rädd haha men vad tror hon ! Att jag vill sova på ett ställe där jag just fått veta hänt en skit läskig sak.. nej tack... då sitter jag hellre uppe hela natten och filosoferar för mig själv.  Ååååååååååå...... jag vill vara i umeå nu.. haha... maj maj maj maj..vad ska jag göra? hjälp snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0