ÅÅÅ för att du ser för att du FÖRSTåååår

jävla skit musik på radion.

Sitter i ersmark nu hos mammsi. Jag hatar så jävla mycket att jag är allergisk mot djur, annars skulle jag skaffa tusen då jag flyttat hemifrån.. jävla skit fan prutt känner jag. Så idag har jag inte gjort mycket, eller jo religion provet.. .hahah, direkt vi fick provet och jag kollar på pappret inser jag att det är ungefär 3 frågor med av dom jag pluggat på.. värt..men jag svarade iallafall på alla G frågor utom 1, och en till fråga på det också. Så jag hoppas jag kommer få g... komigen. Om ca en timme ska jag få skjuts till kåge för att ta bussen därifrån hem igen.. och då måste jag träna på min redovisning som fan.. skulle läsa den för mamma, det ska ta en kvart.. mitt tog ungefär 5 minuter för jag pratar som en raket då jag läser, så jag måste träna på att prata låååååångsammmaarree...som en snigel nästan för att jag ska kunna klara hela tiden ut! ååå... jag som trodde jag skulle ha jätte lång redovisning men ne tydligen inte, så skit på det.

Imorgon efter skolan ska jag ta bussen till Umeå för att vara där hela helgen, och på lördag ska vi fara och se filmen Twilight på bio som jag tror är en skit bra film, så jag har jätte höga förväntningar på den nu! Så om den är dålig, ska jag gråta. Haha jag tänkte just på en sak, att jag skriver ofta att om någonting går dåligt så ska jag gråta, men sanningen är att jag gråter väldigt sällan. Jag minns engång för kanske 1 ½ år sen , då jag grät hemma hos mamma då sa hon "Någonting jätte hemsk måste ju ha hänt.. eftersom du gråter!"

En annan rolig sak är att då jag blir svinförbannad så kan jag börja gråta också haha det är så fult, men det är för jag blir så frustrerad, jag tror knappast jag är ensam om det. På den tiden jag spelade fotboll, och om jag hade öppet mål och missade fick jag så ont i halsen för jag höll inne alla ilske-tårar hahaha..det är kul. Fan vilken passion jag hade för fotboll, varför försvann den? Ingenaning, jävligt tråkigt iaf, jag önskar jag var som förut,då jag blev ledsen om jag missade en träning, det kan man kalla kärlek till en sport!

haha jaja nog om mina flänniga stunder, nu ska jag ladda hem nyaste msn åt mamma för hon vet inte hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0