80-tals shoppat

HEJ ! idag har jag spenderat det dyraste jag någonsin gjort på en outfit för en maskerad..... men sån tur var så köpte jag saker som jag kan använda senare också, fast kanske inte i samma kombination haha.


Rosa pärlhalsband från Cubus 33 kr (rea 15%) haha
Blå stickad tröja hela 5 kronor på kupan! Jag gillar den typ, får bli min nya mys tröja.
Oversize t-shirt från bikbok 70 kr egenltigen 64 men jag gav 6 kronor till rädda barnen, generös va (rea 50%)
Lila strumpbyxor från åhlens 99 kr
och oranga benvärmare från HM 44 kr (rea 10%)

det är förövrigt 30% i hela butiken på cubus idag och dom har öppet till 21.00 !

sen köpte jag också:

Min standard foundation 150 kr loreal true match, och såklart ett knallrosa nagelack till min outfit 25 kronor depend.,
och med rosa ögonskugga och läppstift och stora örhängen till det så blir det nog en rätt lyckad outfit ändå! så jag är pepp på 80 talet nu!

så nu ska jag bara räkna ut här hur mycket det har kostat.......426 kr...
och efter min och hannas långa vandring på stan letandes efter en outfit till mig blev vi hungriga, tänkte käka på waynes men det var proppfullt.. så vi gick till max i stället haha.. så där for 55 kronor också...och därför måste jag träna ikväll så jag kan sova med gott samvete! faaan vad pank jag ääär..... ååå... jävel... snabel... haha men jaja.. jag har iallafall 800 kronor kvar på kortet + att snart kommer studiebidraget så jag kommer ha råd att köpa julklappar ändå. fan va bra. Nu ska jag digga musik och slänga mitt huvud till höger och vänster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0