yepp yepp YEEEP


Har just duschat, för att försöka få mitt hår så lockigt som möjligt. Är fortfarande lite rakt vid lugg-partiet, men det ska jag ju somsagt få göra om=)

Idag har jag sovmorgon till kvart i 1 tror jag..skönt, sen är det engelska där vi ska se film (world trade center), och sen sluta, fast då ska jag mickis och moa sätta ihop en fräsig pjäs av hans och greta som vi ska visa för småttingarna på dagiset bredvid på onsdag. Och sen efter den pjäsen så beger vi oss mot fjärran land!!!!! YEAH .. åh kan onsdag bara komma hit nu, blir galen haha. Fast skulle sitta fint med en utomlandsresa också... någon som har lust att bjussa??????!!

image155

aja, nu ska jag göra mig något att äta, och sen ska jag väl sitta och filosofera lite grann innan jag trampar iväg på min flygande räser cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0