what a day for a daydream

Godmorgon, har just vaknat ur min sköna skönhetssömn!
Jag och moa drog oss inte hem föränn drygt kvart i 4 inatt, då alla blev tråkiga och trötta och min mage blev mongo och ville inte samarbeta med mig, så då bestämde vi oss för att cykla hem, och det var den längsta resan från a-torp hem till mig tror jag, det var så jävla kallt.
image124
Men vi hade trevligt ändå, hände lite knasiga grejjer, tex att en person som druckit sig smällfull på 3.5 (fråga inte hur det gick till), hade somnat, vaknade och gick till ett hörn i vardagsrummet och tänkte ställa sig där och pissa. Inte föränn han som hade ansvaret om lägenheten skrek att han skulle slänga ut killen om han gjorde det frågade han "men visa mig till toan då".. Jag bara stog där med lika stora ögon som en uggla och väntade på att han skulle skämma ut sig för livet, fast iofs den killen skulle väl inte bry sig så mycket ändå eftersom han gick in på statoil tidigare på kvällen iklädd endast en strumpa på .. ja paketet.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är mega trött nu så jag orkar inte ens fundera på det..
hejraaa


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahaha får jag gissa på Olle då eller? ;P

2008-05-17 @ 16:17:08
URL: http://liinaan.blogg.se
Postat av: moa

hahahahhaha lina du är en smart bryd du ;P

2008-05-18 @ 23:55:11
URL: http://tufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0