Varmt

Sitter just nu i moas pappas lägenhet eller vad man ska kalla det och vi ska strax åka buss till willys sen ska vi ha picknic för det är så jävla varmt ute, då ska vi steka också minsann. Igår var vi på grönalund och det ägde, förutom att vi började må illa lite för ofta, vi börjar bli gamla... hahah! Vi "såg" inflames också, eller vi hörde dom iaf. Var fullproppat med folk så vi orkade inte ens försöka ställa oss i högen för att se.
Flygande alladin var bäst... love you alladin!

Ehh.. just ja, på den jobbiga tågresan hit så hände det en spännande grej. Då tåget stannade i långsele så tittade jag ut på perongen så står det massssa poliser där och dom springer åt varsit håll i olika vagnar. In i våran vagn kommer en bunt och går till killarna som sitter just bakom mig och mickis. Dom griper dessa två med handbojor. mesig som jag är så blev jag hur rädd som helst, och min fantasi flödade iväg. I mitt huvud såg jag bara hur dom där två killarna skulle ta fram sina bazoookas och döda allihopa... inklusive mig!! Haha ja, men det var lite spännande iaf. Tågresan var iaf skit jobbig. Jag sov högst 1 ½ timme medans jag låg och hörde hur alla andra snarkade. Jag blev avis....

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre för vi ska kila ner till bussarna =)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0