trött trött.

Känner mig helt seg som den segaste sega. Men snart ska jag slänga i mig något att äta, sen ska jag bege mig mot moas place, sen ikväll blir det promenix som gäller. Jag mickis å moa ska nämligen bli helt galna och börja gå varje kväll.. men man får väl se hur det går med det haha ;)

Nu är det endast 1 vecka och 3 dagar kvar innan vi rockar stockholms gator. Det går fortfarande inte att beställa biljetter till talang finalen, men klart som fan att vi ska ha 3 av dom, annars blir det catfight.

På tisdag är det nationella i matte... känns det pepp? nej .. haha men vem hade förväntat sig ett annat svar av mattegeniet själv. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte lagt ner 1% av min vilja i matten. Kanske lite i början, men sen orkade jag inte, och jag får väl skylla mig själv så det slutade såhär!
 
Haha hittade just en webcam bild från då jag färgade håret blondt vilket var det sämsta jag gjort, var blond i ca 2 dagar sen färgade jag om det igen. Men en bild med dålig kvalla han jag ta iaf, syns inte så mycket men det är ju ett minne iaf.
image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0