Tjolaho

Nu sitter jag och väntar på min kära syster, hon ska nämligen haka på till skelleftehamn och lyssna då jag gormar som en mås. Och vädret är verkligen sug, jävla regn.. Kom tillbaka soleeen! Fast kom just på varför det regnar idag.. jag råkade mosa en mister spindel..var..inte meningen.. faktiskt.. det var plesners fel. Så det är plesners fel att det regnar idag haha. Skolan har varit super dryg som dom flesta dagarna faktiskt, mest bara långa tråkiga hål och lektionerna är helt meningslösa. Tur att det bara är 4 veckor kvar nu och sen lediiig, arvika, sol, bad, mys, pys. I morse satt jag och tittade på nelly.se efter en ny bikini, men jag är så jävla fattig så jag har fan inte råd , får köpa en billig från H&M eller något annat ställe.. mmmm.

Var egentligen tänkt att Jag Mickis och Moa skulle fara till Norsjö imorgon för piercing-time, men det blev inte av, för vi har ingenstans att lägga våra huvuden och sova på. Sen så kändes det lite dyrt och onödigt med en till piercing, men man får se vad tiden kommer med. Har iaf bestämt mig för att tatuera, men har inte riktigt bestämt vars och vad ännu.

Nu ska jag fortsätta vänta och sedan dra iväg HÖRS Puuuesss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0