Tjo bara!

Har just vaknat upp efter en power nap på ca 1 timme, det var skönt, men nu hoppas jag bara på att kunna somna i vettig tid ändå. Det finns en sak som gör mig lite fundersam just nu alltså, och det är olika folks syn att se på saker.. vi är ändå så pass olika att visst vi har alla olika synpunkter, men varför göra det till en så "stor" grej då liksom? Jasi.. knas är knas och mat är mat.

Idag har vi sett dans 3ornas slutproduktion och den var nice, nu börjar man längta tills våran är klar och ska upp på golvet, är ändå 1 år bort.. men tiden går så mycket fortare än vad man tror.

Och nu måste jag avbryta.. satt här, fridfullt har på tvn med american idol på och hör en dude sjunga "what a day for a daydream"  en låt som jag också sjungt, vänder mig om och blir alldeles förtrollad , shitpomfritt VILKEN KILLE wwaaahaa, !!!  var tvungen leta upp på youtube .. och där blev jag lika fast. Haha ah, kalla mig tjejig men vafan, jag är ju en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0