Sug

Idag ska vi träna till nationella matteprovet i flera timmar, hur jävla nice känns det då provet själv är flera timmar. Kändes iallafall svin jobbigt och skulle mest av allt bara vilja ligga hemma i sängen och ruttna, men det går ju inte för sig eftersom jag måste verkligen klara nationella nu för att klara ett G, känns rätt hopplöst men jag får väl göra mitt bästa iaf... kanske.. haha. Igår var jag i ersmark och hade rätt skoj haha, kommer inte avslöja då är det inte skoj längre, så jag får ha skoj i min egen hjärna istället. Sen hoppade jag lite studsmatta, svin länge sen man gjorde det.

Ja somsagt så känns denna dag inte alls pepp, fast vädret duger iallafall så jag får väl vara glad för det istället. Har också funderat på att göra något åt mitt hår, kanske färga, kanske permanenta, klippa.. hm.. får fundera lite på det. Har iaf bestämt mig vilken färg jag ska färga om det blir av, lite ljusbrunt sådär med kanske lite fräsiga slingor. Men är ju så jävla dyrt, och hemma blir det aldrig som man tänkt sig. Jag är snål jag vet, men vad ska man göra då man inte lever på sina bloggar som många andra utan att jobba och kunna köpa vad fan man vill när man vill hur man vill. Säger inte att jag inte skulle vilja ha det så, skulle vara nice att bara slänga in sisådär tusen inlägg om dagen och göra lite reklam för prylar, men så kreativ är inte jag utan jag skriver bara onödiga saker bara för att fylla ut min tid haha. Som nu tillexempel, blev klar lite tidigare än väntat och sitter nu och bara väntar på att cykla iväg till skolan.


Väntrummet av es2c, vinnare openjam 2008. Nu närmar sig arvikafestivalen, wiho! Vi rockar .
image113
Moa, Nina, Mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0