STOCKHOLM

Jag mickis och  moa fick en väldigt bra idé , vi ska nämligen fara till stockholm sista helgen i maj för att rocka loss ordentligt innan skolavslutningen då alla kommer gå åt varsitt håll för att jobba eller som jag då, bara slappa. Vi tänker gå tillbaka till barnsben och hänga på grönalund tills vi blir så less att vi kräks. PEPP PEPP PEPP.

Sitter just nu på skolan,, vet inte riktigt varför, slutade klockan 1.. haha, men kan ju hända att jag hittar något arbete som jag inte gjort som måste göras, men förmodligen så kommer jag inte orka.

Vädret suger, men jag är glad idag och kommer fortsätta vara det, förhoppnings vis.. så våga inte förstöra mitt humör idag för då får du en loska i fejjan som jag sparat ihop i minst 10 min, HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0