sool

Äntligen har solen min vän kommit fram och skänker värme, kanske inte är värsta gassar hettan men hellre 14 än 5!,  Har just ätit god sallad mums mums, nu känner jag mig nyttig igen, fast då skulle jag nog inte ätit massa bullar innan haha..dumma jag. om ca 45 minuter eller något så bär det av mot den långa jävliga uppförsbacken till boda borg, men jag är pepp ändå. weho, det lag jag är i SKA vinna !! haha  fast jag suger på sånna där banor, jag är inte den inteligentaste om man säger så.

Endast fem dagar kvar tills vi beger oss mot stockholm, dagarna bara simmar fram som en fisk som har bråttom att simma ifrån den farliga gäddan...  kände mig nästan lite poetisk där, jag kanske har en dold talang !! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0