Skolaskola

I morse kände jag för att ta en liten sovmorgon och skippa mentor tiden, skönt tänkte jag..och cyklade iväg till skolan en timme senare än vanligt, då jag kom fram så hade vi såklart ingen svenska! Så nu sitter vi ute på dans och teater och inte gör någonting, sen är det lunch matte teater sen slut för dagen. Sen ska jag dra iväg till skelleftehamn och sjunga lite granna, förhoppningsvis blir låten klar snart. Hmm,,,,,,,,,,,,,,,,

Igår höll jag på att bli överkörd också, cyklade så harmonisk på min vackra cykel och var nästan hemma, ett övergångsställ kommer och jag tittar åt sidan, det närmar sig en blå ful bil, men den saktar in SÅ SNÄLL tänker jag och börjar trampa , sen då jag nästan är över så gasar biljäveln och bromsar ca 2 centimeter ifrån mig. Trots det så blev jag inte rädd, så jag kände mig ganska cool då jag cyklade snigelfart resten av vägen som var kvar.
Och jag la nyss ner massa...eller massa kanske lite tid på paint för att rita den spännande händelsen, men den bilden gick visst inte att lägga in, så du får helt enkelt fantisera om hur det såg ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0