Skogsdag

Har precis duschat och fått bort all röklukt från då vi lagade mat. Haha nu måste jag ändå säga emot mig själv litegrann, men att vara är skogen är ändå underskattat, som jag skrev i tidigare inlägg så lät jag ju inte alls pepp, men direkt vi kom fram så kändes allt så skönt, att bara vara i skogen med världens bästa klass och gå lite tipsrunda, olika banor osv, sen laga mat över öppen eld. + att vädret är helt underbart, just nu står min mätare på 19.2 grader, och är inte ens sol just nu, och har varit sol mesta dels av dagen, så den här dagen har faktiskt varit väldigt bra, även om jag inte trodde det från början.
 
Sitter just nu med en handduk på skallen och tar det lite lugnt ett tag, ska dra till moa sen och sen ska vi vandra lite på stan, ska hitta en jeansjacka. Hörde om att det fanns snygga på lindex för billigt pris av Hanna, så jag får skynda mig att springa dit innan dom tar slut. Efter stan vet jag inte vad som händer, men lär väl hänga med moa och mickis tills mickis drar till malå, sen ikväll ska jag och moa bara ta det lugnt framför tvn till talang och rösta vidare rikard chai och marcus till final. Fast jag är så snål, så åtminstonde en röst av mig får dom iaf. Imorgon vet jag inte vad som händer, får se får se.. Alla ska tydligen hålla sig nyktra framtill skolavslutningen, blev lite paff eftersom fest är somsagt en favorit hobby här bland alla brunstiga tonåringar! Men det känns nice ändå, sen blev vi sugna på att dra till boda borg någon helg också och leka barn igen. SÅ KOM IGEN, VI DRAR TILL BODA BORG NÅGON HELG INNAN SOMMAREN!

Har bestämt mig nu, på onsdag blir det permanentning som gäller, krulltott ska jag bli tillsammans med moa.
Sen kanske det blir att slänga i en färg och toppa litegrann.

Nu ska jag göra mig klar för en tripp på stan och fortsätta njuta av det varma vädret, kaching !

image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0