Shopping och chill

Kom hem för ett tag sen från mickis lägenhet, jag och moa invaderade den ikväll. Vi såg talang och the epic movie eller vad den nu hette, sen cyklade jag hem i min ensamhet snabbt som vinden för det var kallt och mörkt och läskigt.

Idag har jag shoppat 3 plagg som jag i vanliga fall inte brukar ha på mig, eftersom jag är inte en sån som byter stil hippsvipps, men varför inte testa? Hade tänkt lägga upp bild på det, men verkar inte gå att lägga in nya bilder så det blir inget av! Nu är jag pank...fan

Rackarns, nu har jag blivit övertrött, blev nog pigg av cykelturen tror jag. Men såg just på tv.nu att kl 01.25 är det sanningens ögonblick på tv 5, så det ska jag nog somna till, om det inte blir sånadär hemska frågor som man vill veta svaret på=P

image19
Upprepad bild jag vet, men går ju inte lägga in nya och inlägg utan bilder ser så tråkiga ut, så jag ska försöka börja slänga in lite fler bilder, heja mig.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0