shalaapapaphaeih

Blev klar med engelska uppgiften igår, med hjälp på sista frågan hihi.. tack.  Så nu hoppas jag att jag gjorde rätt och får ett G iaf. Fast skulle ju vara skoj med ett VG också, men så ska jag inte tänka för då blir jag bara sur om jag förväntar mig det och inte får.

Snart bär det av mot skolan för att ha 1 lektion sen slutar jag, fast jag tror vi ska träna lite teater också eftersom vi har föreställning på onsdag och vi inte har tränat igeom den en enda gång. Sen ikväll blir det boooda, !! YEAH pepp.. har inte vart där på flera år, så jag kommer säkert förvandlas till ett litet barn igen, men jag gillar det!!

Vill gå på stan också.. har fått pengar idag och måste köpa ett par nya sköna skor till sthlm eftersom mina är så jävla slitna och smutsiga och inte alls sköna längre.


c-c-c-c-come here.

Kommentarer
Postat av: emmabrovin

snygg header :D

2008-05-23 @ 10:13:05
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0