Sanningens ögonblick..

..Har jag just sett på tv, och jag skulle nog aldrig palla att vara med i ett sånt program. Vilka jävla hemligheter som avslöjas alltså, och så måligt man skulle må efteråt, dom som tittar skulle skapa fördomar att "jaha så är hon/han" Nä , fattar inte dom som vågar ställa upp, men pengar är ju pengar =P. Och jag har då inget emot av att sitta och titta. Ikväll har jag som igår, varit hos mamma i ersmark, hoppat lite studsmatta och myst med kattbäbisarna.

Är inte alls peppad för imorgon, en hel förmiddag ute i skogen med klassen för att vi har missat så många idrottslektioner. Varför kan vi aldrig ha riktig idrott? Varför alltid lekar och tjoller, fram med fotbollen och innebandy klubban, basket och sånt som är skoj!!!!! Förut var idrott favoritämnet, men nu känns det bara onödigt och jobbigt att ta med sig massa kläder då man vet i förväg att det oftast inte kommer vara en givande lektion. Visst vi skrattar mycket, men ja.. haha ska väl inte klaga egentligen MEN MEN åh, kände mig tjatig ! Majs
 
Nu är det iaf bestämt att jag ska fixa håret, hur det blir, får ni väl se sen, har inte riktigt bestämt mig till 100 men ja , det lär väl slängas upp en bild på det. Blir troligast på onsdag, alltid är man lika nervös och förväntansfull då man ska fixa frillan, iaf jag! Men är så less på mitt hår nu, det bara hänger och dinglar och ser tråkigt ut , så jag sätter mestadels upp det i en tjorvig knut vilket inte känns speciellt fräsigt att ha varenda dag haha.

Sitter och kollar klipp på youtube för jag har rätt tråkigt



haha ändå ganska roligt..tycker jag

GOdnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0