promenix

Kom hem för en liten stund sen från moa, vi tog en promenad runt broarna tillsammans med hennes krulliga hund kitty. Det var skönt, förutom vädret som har varit helt knas hela dagen.

Mitt hår har blivit knas också, vart for alla lockarna? Just nu ser det mest bara tjorvigt ut.  Men ska fara och fixa det nu i veckan, och hoppas på att mitt hår vill vara lockigt ! Konstigt att det är hur lockigt som helst då det är blött, då det blir torrt förvandlas det till en rishög.

Imorgon har jag sovmorgon till halv 1, skönt. Behöver sova känner jag, har varit uppe alldeles för länge och sovit alldeles för lite den här helgen, så min hjärna är helt bakom flötet. 

Då jag kom hem såg jag ett fint litet kuvert på mitt tangentbord "till linn" stog det, och fick pengar från peters föräldrar i efterskottspresent, helt perfekt nu till stockholmsresan, kanske jag kan hitta något nice till skolavslutningen =) TACK TACK.

image126
Hemavan i 9an, jag chillade i backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0