promenix

Idag har jag inte skrivit så mycket eftersom att klockan 13.00 tog jag bussen till byske och blev klippt, permanentad samt en toning. Så nu är jag krullig och det är ovant att se mig själv som krulltott men jag är inte missnöjd iaf. Sen då jag kom hem så slängde jag i mig mat och drog till min krulliga kompis moa (ja vi är nu krulliga tillsammans) och vi tog hennes krulliga hund kitty på en promenix runt broarna sen svängde vi förbi mickis och chillade där ett tag. Sen gick vi hem i kylan och det var mega kallt vill jag lova, sen cyklade jag räser hem och här är jag nu.

mickis och kitty chillar fett


Provet i morse var fan helt sjukt, fattade noll........................ blir tokig snart.
Nu ska jag bege mig mot sängs och sova sova sova sova gott.

pussnatti.


Kommentarer
Postat av: moa

Mickis och kitty chillar fetare än fetast! :D

2008-05-16 @ 16:17:23
URL: http://tufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0