peppen väller över

Sitter hemma helt själv i mitt rum och peppar fortfarande, snart spricker jag nog. Känns helt underbart alltså, hur glad som helst och jag vill bara hoppa å skutta som en bäbiskanin som just upptäckt hur han ska använda sina skutt-ben.. haha nja kanske inte så, men du förstår nog hur jag menar ändå. Så jävla roligt det kommer bli och så skönt att komma iväg ännu engång och bara chilla med 2 av världens chillaste personer. FETT med chill.
image49

Åååååååååh glaaaad, och jag hoppas det blir av med håret imorgon också, peppar för det också men blir det fult så kommer jag väl bara sitta och gråta som ett litet barn och snagga av allt, men det får väl funka det också. haha.

bamaram, bamaramaram.. kommer inte på något vettigt att skriva eftersom det blir väl jobbigt att sitta och läsa och bara höra om hur glad jag är, men glad är jag. Nu ska jag lägga mig å se lite tv, sen blir det mat, sen träning träning, sen plugga till provet imorgon som jag inte fattar ett skit av då jag läser i häftet, men har ändå varit duktig på dom lektionerna och lyssnat, ovanligt för mig men det är sant.  TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0