nationella...

Ja vi hade somsagt nationella imorse 8.30 - 12.30, så varför sitter jag inte och gör provet nu då? Joo för jag kunde inte ett jävla skit. Usch för matte.
Så nu sitter jag och mickis här min kära vän som inte heller kunde ett skit, ute på dans och teater och gör ingenting. För inte föränn kl 14.00 ska vi vara på nordanå och se Familjen Addams tolkat av teater treorna, men det blir nog nice ändå :)

På fredag blir det bodaborg med endel folk från klassen, superbraaa, äntligen ska något skoj göras utan alkohol inblandat , sen innan det blir det att dra och käka mat på något fett-ställe. Pepp pepp!

Endast 8 dagar kvar nu innan vi drar till stockholm också, dagarna går så jävla fort! Ännu mera Pepp pepp pepp pepp !

hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0