morgon är trött.

Hallååuuuu, har just vaknat, och är ändå inte super trött, men jag är lagom trött. Idag börjar jag klockan 13.00 vi ska se dans 3ornas slutproduktion på nordanå, sen slutar vi. Så denna dag gillar jag=) Och jag gillar att jag hade så många besökare på bloggen igår också rekord! 70 stycken ! haha.. kan ju vara för att jag reklamerade om videon....hmm.. ja men jag gillar den iaallfall. Snart ska jag hoppa upp och träna lite grann, sen käka gröt för fulla muggar och sen vet jag inte riktigt, se lite tv tills jag ska börja bege mig. Idag är det sol ute men bara 5 grader i skuggan.. det kändes inte så super nice.. Men men, det är fortfarande snart sommar och jag klagar inte.

image117

Pusshejjjjzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0