MORGAN

Ja nu är det morgon igen och jag har käkat frukost och är därför mätt och belåten, är fortfarande sne för att biljettjävlarna tog slut så fort, men vad ska man göra. hittade en snitsig tävling där man kunde vinna biljetter så jag skickade in massa till den, så om turen är på våran sida, så vinner vi. Men förmodligen inte! =P
image158

Somnade kring 2 igår och ändå vaknar jag klockan 10 ... friskt?, min hjärna har en gräns på att jag inte får sova mer än 8 timmar... stackars mig.

Nä nu ska jag slänga på mig kläder och bege mig ner mot stan för att hitta skor !!!!!!!!! sen blir de väl att hitta på något annat tills moaskallen har fått sig upp och sånt så vi kan gå ut å gå våran långa promenix =) vi är så duktiga så.

herja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0