mimi..

godmorgon!
Blev inte att fixa om permanentningen igår, utan det blir en annan dag, snart hoppas jag på. För idag har jag uppsatt, som alla andra dagar eftersom mitt hår är helt crazy.
image151
Ungefär ser det ut och jag med då jag tittar mig i spegeln, eller nja bilden var typ finare än mitt hår irl. Står åt alla håll och risar ut!


Teatern igår var skit bra iallafall, skit cool scenografi och duktiga skådespelare, undrar vad vi ska hitta på för spännande! Men dom flesta är iaf på att göra en musikal så det blir nog hur nice som helst om det blir så=)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, eller jo ska klippa till topparna så håret lägger sig lite snyggare också. Sen ska jag väl träna lite, om det blir promenad eller trampa vet jag inte riktigt än, ..vi får väl a se.

1 vecka kvar till stockholm nu weho! 

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Albin

http://vinn.tjenare.se - Tävlingen för dig som aldrig brukar vinna! :D

2008-05-21 @ 08:26:26
URL: http://vinn.tjenare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0