Måndag kväll

Skulle ta bussen från kåge, mamma väntade så snällt... sen såg jag i backspegeln hur bussjäveln flög iväg från oss. Sparade ju iofs 15 goda kronor... hehehehehe!!! ... förlåt mamma.

Jag tog en promenix med mig själv också, det var skönt jag var sur och jag är fortfarande sur, blir fan förbannad nästan. Skulle egentligen promenixa med moa och mickis men eftersom jag for till ersmark så blev det en 6km lång ensam promenad istället.. MEN MEN jag är duktig iallafall.
Och idag då jag äntligen skulle få köpa mitt general, så hade dom fan inge jävla snus.. inge general, inge kronan, inge grov, inget NÅTT... bara catch... så nu måste jag stå ut med äckel snus tills denna dosa är slut och dyr var den också. Blir rånad av snusvärlden.

Imorgon är det matte nationella...suuuuuuug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vill bara klä ut mig till plupp igen och springa ut i skogen och gömma mig.



Sen måste jag bara säga...vad fan händer i skellefteå..? Alla dör en efter en..
5 stycken bara nu början på året..

image128

Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0