Mahalala!

Har just sett klart topmodel och då heather åkte, tänkte jag vem fan ska jag heja på nu då. Då blev det bianca, då hon åkte tänkte jag nää fyfan... måste välja någon ny att heja på nu. Och innerst inne hejjade jag på Saleisha och JAPP hon vann. Så nu behöver jag inte vara förbannad som förra säsongen då den bruden vann !


image119

Ikväll har jag chillat med popcorn och grillkrydda och tränat en halvtimme också. Men fan imorgon börjar jag med nya tag, måste sluta vara så jävla onyttig, jag som var så nyttig där ett tag.
Imorgon är det nationella engelska, reading... Brukar vara så jävla knepiga ord dom letar efter, så jag vet inte hur det kommer gå, men ska försöka mitt bästa och hoppas på ett VG ... haha.

Sen klockan 13.00 ska jag ta bussen ut till Byske och fixas i håret, är skit nervös och spänd över hur det kommer bli, men vi lever bara engång, så någongång måste jag ju ha prövat! Blir det fult så blir det. Blir det fint så blir jag bara ännu gladare än vad jag är nu, om det ens går. Enda som suger nu är skolan, känner mig så jävla opepp så det går inte, gör ingenting på lektionerna bara sitter där ...för att jag måste. Men brukar alltid bli så sista spurten innan sommarlov. Nu ska jag fortsätta vara glad och ska snart hoppa i säng och sova som en snarkande björn.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Lina

vem är det som ska göra håret på dig? :)

2008-05-14 @ 22:25:49
URL: http://liinaan.blogg.se
Postat av: Emelie

det var ju faktiskt chantal som borde ha vunnit..

2008-05-15 @ 18:40:32
URL: http://emeliethylin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0