lite shopping!

Tjabba tjena! Skorna som jag pratade om fanns kvar.... MEN... jag fick beslutsångest.. slutade med att jag köpte ett par jätte sköna svarta tygskor istället, för 150 spänn, prisvärt ! Sen blev det en tripp till secondhand butiker för jag ville hitta en väska till stockholm eftersom jag orkar inte springa omkring med min klumpiga där.


Dålig kvalité jag vet, men äsch man ser ju att dom är svarta iaf!
149 :- på wedins, JÄTTE SKÖNA somsagt. + det finns "andningshål" på sidorna, väldigt fiffigt tycker jag.


Och såhär ser väskan ut, 180 spänn på myrorna. Jag som är snål tycker jag att det var liiiite dyrt för att vara begagnat.. men den var i god skick iaf och så tycker jag den var fräsig.


JAAAAAAAPP nu ska jag snart proppa i mig mat och sen hoppas jag på att moa vill gå ut och gå med mig=) Är ju så skönt väder ute idag så man blir alldeles glaaad.

Hejsveej

Kommentarer
Postat av: moa

ah, väskan var ju råsnygg!

2008-05-24 @ 16:22:26
URL: http://tufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0