l-l-l-l-like a lollipop

Hade tänkt vara duktig å träna en halvtimme, men orkade bara en kvart, ...lata jag. Men jag har ändå blivit duktig med promenixer, nu är det bara nyttigheten som måste komma fram också, så blir jagnöjd.

Ikväll blir det att se white chicks på 6an kl 21.00,
image150 
tycker den är rätt lattjo ibland så får man hoppas på att man somnar hyffsat tidigt också.. 

jag har ont i ryggen, vill ha massage.. funderar på att använda mitt aqua spa-present kort snart alltså...skulle vara så jävla skönt, men då tänker jag att "tänk den dan som jag verkligen skulle behöva massage, då har jag redan använt upp den.." haha helt sjukt men så är jag. Eftersom jag är inte en sån som själv skulle ta mig råd för mina pengar att få lyxig massage för 300 spänn timmen. Så ja vi får se med det där, men innan jul blir det av iaf .... haha

Nu ska jag slänga mig i sängen och titta tv! hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

white chicks äger XD

2008-05-21 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0