Kyligt

mätaren står på 5 grader även idag och igår var det så jävla kallt, så det känns inte alls peppande att cykla iväg till skolan i kylan.. Men jag får väl trampa supersnabbt så jag håller värmen uppe, eller så får jag väl klä på mig som fan men det kändes också jobbigt. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är för trött för att tänka vad vi har för lektioner, ända jag vet är att halv 10 har vi mentor.. sug!

Ja blir det enligt planen så är jag krulltott imorgonkväll, men kan ju lika gärna skjutas upp, men innan veckan är slut hoppas jag på iallafall. Tänkte på det idag, att fyfan vad jag längtar till att göra något med mitt hår, för idag är jag lika tråkig som alltid, en slickad hästsvans .. haha.. sug igen.. kommer frysa öronen av mig. Ja iallafall, nu har jag inte tid att sitta här längre utan måste göra mig redo för skolvärlden. Tjingaling.

Kommentarer
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående blogging till ett skolarbete som jag har :) ?

2008-05-13 @ 09:27:15
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0