Kväller

Har just tryckt i mig MASSA popcorn till topmodel avsnittet som gick förra onsdagen, var tvungen att se det nu eftersom nästa avsnitt är imorgon, men fan att heather skulle åka, hon rockade ju hela skiten. Ikväll har jag somsagt tidigare varit i skelleftehamn och spelat in, och nu ser det ut som det närmar sig klart ! Måste fixa bild också men det har jag ju min fader till som kan sånt. Jaa, så nu får man väl bara vänta och se hur det går, håller tummarna iaf, skulle vara grymt roligt om den gick igenom och det leder någon vart.

Snart blir det nog att hoppa i säng, men jag sitter bara och vill köpa massa nya kläder.. blir tokig.



Nä nu ska jag hoppa i säng iaf, minsann minsaNN!! godnatt.


Kommentarer
Postat av: frida

Du har underbart fin blogg!:D
+ att du ör ganska sööt också vill du bli vän? :D

2008-05-08 @ 06:55:26
URL: http://www.ffrida96.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0