krullskalle

har just duschat och proppat mitt hår fullt med hårinpackning och massa grejjer som ska göra att det bilr finare.
fast underhåret ser ut som stålull ungefär, men mitt hår brukar aldrig göra som jag vill.

nu bjuder jag på en trött, sminklös, liknande blöt pudel bild! Bara för att få en skymt över hur krulligt det blev. lär väl slänga in fler bilder sen


På beep testet gick det väl...sådär. Var rå pepp innan, sen då vi startade blev jag skit nervös haha, men jag kämpade mig upp till nivå 9 så jag fick vg iaf =) så det nöjer jag mig med. Men kan lova att mina ben var spagetti efter. Alltså hur fan orkar man upp till nivå 25?!?!? Fattar inte.. så o-vältränad tycker jag ändå inte att jag är.. eller? jag är nog det ändå.

Ikväll har jag ingenaning om vad som händer... får hitta på något !!!
på ÅTERSEENDE . tjo

Kommentarer
Postat av: Lina

det blev råfint! verkligen :D

2008-05-16 @ 17:19:12
URL: http://liinaan.blogg.se
Postat av: Mariélle

krulltott(:

2008-05-17 @ 22:13:34
URL: http://marrrielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0